الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

گوگل، سرویس بازی‌های آنلاین درون‌برنامه‌ای را به یوتیوب می‌آورد

  • کد خبر: ۱۷۱۱۵۵
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
گوگل، سرویس بازی‌های آنلاین درون‌برنامه‌ای را به یوتیوب می‌آورد
بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، گوگل به بازی‌های آنلاین به عنوان منبع درآمدی جدید برای یوتیوب نگاه می‌کند.

شهرآرانیوز - پلتفرم یوتیوب از کارمندان خود دعوت کرده است تا محصول جدیدی به نام Playables را آزمایش کنند که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً در خود یوتیوب به بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشند. نکته جالب این است که مهم نیست کاربران از چه دستگاهی استفاده می‌کنند: ظاهراً بازی‌ها هم در موبایل و هم روی دسکتاپ قابل دسترسی هستند.

کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر وب یا برنامه یوتیوب، بازی‌ها را در گوشی اندرویدی یا iOS اجرا کنند. در گزارش وال استریت ژورنال آمده است که در حال حاضر چندین بازی برای آزمایش در دسترس هستند، اما به شکل مشخص به بازی Stack Bounce اشاره شده است. Stack Bounce یک بازی آرکید با پشتیبانی از تبلیغات است که در آن بازیکنان باید با یک توپ لایه‌های آجر را بشکنند.

همانطور که وال استریت ژورنال اشاره می‌کند، یوتیوب در حال حاضر از پخش زنده (استریم) بازی درآمد کسب می‌کند، اما در بحبوحه کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، این محصول راه دیگری را برای درآمدزایی از صنعت بازی‌های ویدئوی به این پلتفرم می‌دهد.

این سرویس کاملا با گوگل اِستِیدیا (Stadia)، سرویس اشتراکی بازی ابری که در نهایت تعطیل شد، متفاوت است. Playables شاید بیشتر شبیه محصول بازی Netflix باشد که به کاربران پولی خود دسترسی به بازی‌های معمولی روی موبایل را می‌دهد. نتفلیکس جاه‌طلبی‌های زیادی برای ابتکار در صنعت بازی خود دارد. طبق گزارش‌ها این شرکت در حال کار بر روی سرویسی است که بازی‌های تلویزیونی را می‌توان با گوشی همراه به عنوان کنترلر تجربه کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->